maanantai 2. marraskuuta 2015

LOKAKUUN LEMPPARIT

2

Lokakuussa tuli kokeiltua taas monia uusia huippu tuotteita, joiden joukosta löytyi monta uutta suosikkia.

Tässä lokakuun top 5 -suosikkituotteet:


3
Ihan ensimmäisenä haluan hehkuttaa tätä Cliniquen Anti-Blemish Solutions -meikkivoidetta. Ehdottomasti paras meikkivoiteeni pitkään aikaan! Minulla on entinen akneiho, josta muistona minulle on jäänyt pieniä arpia kasvoihin. Tuote on tarpeeksi peittävä ja sopii hyvin rasvoittuvalle ja sekaiholle, sillä tuote ei sisällä öljyjä. Sen lisäksi että tuote peittää punotuksen ja ihon pikkuvirheet, se hoitaa ja ennaltaehkäisee uusien epäpuhatuksien syntymistä.


5.2
Olen jo aikaisemmin käyttänyt tätä Make Up Storen Tri Brow Brown kulmaväripalettia ja edellinen olisi kestänyt varmasti vielä pidempään, ellen olisi tiputtanut sitä lattialle. Tuotteen pakkaus oli uudistunut pyöreästä neliskanttiseksi ja on mielestäni nyt kauniimpi. Tuotteessa on kolme eri ruskean sävyä, joita sekoittamalla löydän aina täydellisen sävyn kulmiini. Kulmakynästä olen luopunut ja useampi vuosi sitten, kun löysin kulmaväripaletit. Lopputulos on paljon luonnolisempi kuin kynällä tehtynä.


5
Halusin puhdistusvaahdon sijaan kokeilla pitkästä aikaa jotain erilaista puhdistustuotetta, joten otin testiin tämän Lumenen Hydratin Cleanser kosteuttavan puhdistusvoiteen ja kyllä kannatti. Tuote puhdistaa ihon erittäin hellävaraisesti, mutta tehokkaasti. Tuote sisältää puolukan siemenöljyä, jonka ansiosta puhdistuksen jälkeen iho jää ihanan pehmeän tuntuiseksi.


6Kosteusvoiteet hankin yleensä apteekista ja nyt minulla on ollut testissä La Roche-Posayn Hydraphase Intense Legere -kosteusvoide. Talvea kohti vaihdan aina hieman tujumpaan nassuvoiteeseen ja tämä tuote lupaa kosteuttaa ihon pitkävaikutteisesti ja edistää ihon omaa kosteudensitomiskykyä. Olen kyllä tykännyt tästä tuotteesta erittäin paljon ja vaikka voide onkin erittäin kosteuttava, tästä ei ole tullut minulle ainuttakaan näppylää.

Sain Nikon siskolta lahjaksi Ella Bachén Soin Purifiant Intensif -voiteen, jolla voi hoitaa paikallisesti näppyjä, sekä estää uusien syntymistä. Olen huomannut että tuote on myös pikkuhiljaa alkanut vaalentamaan aknearpia!

Olen käyttänyt tätä vain yövoiteena, sillä tuote on aika tahmaista ja jättää kasvot valkoisiksi. Levitän tuotteen koko kasvoille yöksi ja pesen sen sitten aamulla pois. Joskus jos huomaan että vaikka leukaan on tulossa pieni näppylä, laitan voidetta myös päiväksi, mutta vain paikallisesti näpyn kohdalle. Näppy on monesti jo iltaan mennessä kadonnut.



4 kommenttia :

  1. Mikä hintataso tämmösillä on ?:D

    VastaaPoista
  2. Alle 50e on näistä jokainen! Cliniquen meikkivoide taisi olla 37e, Lumenen putsari n. 8-10e, Tri Brow Brown n. 20e, La Roche 25e ja Ella Bache taitaa olla kolmenkympin luokkaa.

    Kiitos kommentista, jatkossa voisinkin laittaa myös hinnat tuotteisiin! ;)

    VastaaPoista
  3. Tuo kulmaväripaletti vois olla kokeilemisen arvonen sillä oon tehny mun kulmat aina kynällä niin toisi mukavaa vaihtelua siihen ettei ne olisi niin kovan näköiset. :)

    VastaaPoista
  4. Suosittelen Jenna! Tuolla saa niin paljon aidomman näköiset kulmat ja ei tuu nimenomaan niin kovan näköiset :)

    VastaaPoista